Låt företaget känna dig hittade deras telefonnummer på NiceLocal - företag fungerar bäst när de känner dig kan påverka deras Betyg
Besvarades ditt telefonsamtal?
Priserna på denna webbplats är endast i informationssyfte. De är inte slutgiltiga och inte ett offentligt erbjudande. Ledningen förbehåller sig rätten att ändra priser. Du kan kontrollera priset via telefon.
Hur Nicelocal fungerar för företag
Kunder söker efter tjänster online och hittar Nicelocal
I mina ögon kan alla verksamheter begå fel någon gång. Det är inte hela världen. Som kund bör man påpeka felen för att få förändring. Om verksamheten däremot inte korrigerar sitt fel är det dags att klaga. Därför skriver jag detta omdöme.
Tvättiden var viktig med tanke på att jag skulle återlämna min leasade bil till bilfirman och avsluta mitt avtal. Anledningen till att jag valde just denna biltvätt var att de var så nära bilfirman. I min bokning skrev jag detta under kundmeddelande: ”Samma dag klockan 10:00 ska bilen återlämnas av mig till Hedin Bil. Jag hoppas ni inte avbokar tiden.”
Jag var på plats i god tid redan vid 07:45, alltså en kvart innan. Ingen anställd dök upp förrän klockan 09:05 med inställningen att ”jag är bara lite försenad”. Minst 65 minuter var personen försenad! Jag kokade, men försökte behålla mitt lugn. Det gick ytterligare några minuter eftersom den anställde måste byta om och ta fram utrustningen. Inget konstigt med det, men förseningen försatte. Två kunder hann lämna platsen. En hade också tvättid för klockan 08:00.
Första kunden som lämnade berättade för mig att ”Ecoshine är alltid så här” och den andra kunden sa ”det är inte konstigt att dom får ettor på Reco.” Till och med verksamheterna som låg bredvid Ecoshie berättade för mig att ”dom öppnar lite hur de vill. Du är inte den första kunden.”
Även om den anställde hade dykt upp i tid så undrar jag hur han skulle tvätta två bilar på samma bokade tid. Ja ja…
Under tiden jag väntade på att någon anställd skulle dyka upp ringde jag kundtjänst flertalet gånger, utan att någon svarade. Kundtjänsten hade öppet enligt deras egna öppettider.
Hur blev biltvätten kanske ni undrar? Den försenade och stressade personen tvättade bilen riktigt illa, men jag som kund gjorde min plikt och betalade för tjänsten.
Slutligen när kundtjänst ringde till mig lovades jag kompensation och nu har det gått nästan en månad och ingen har återkopplat fast jag ha ringt och mejlat.
Tvättiden var viktig med tanke på att jag skulle återlämna min leasade bil till bilfirman och avsluta mitt avtal. Anledningen till att jag valde just denna biltvätt var att de var så nära bilfirman. I min bokning skrev jag detta under kundmeddelande:
”Samma dag klockan 10:00 ska bilen återlämnas av mig till Hedin Bil. Jag hoppas ni inte avbokar tiden.”
Jag var på plats i god tid redan vid 07:45, alltså en kvart innan. Ingen anställd dök upp förrän klockan 09:05 med inställningen att ”jag är bara lite försenad”. Minst 65 minuter var personen försenad! Jag kokade, men försökte behålla mitt lugn. Det gick ytterligare några minuter eftersom den anställde måste byta om och ta fram utrustningen. Inget konstigt med det, men förseningen försatte. Två kunder hann lämna platsen. En hade också tvättid för klockan 08:00.
Första kunden som lämnade berättade för mig att ”Ecoshine är alltid så här” och den andra kunden sa ”det är inte konstigt att dom får ettor på Reco.” Till och med verksamheterna som låg bredvid Ecoshie berättade för mig att ”dom öppnar lite hur de vill. Du är inte den första kunden.”
Även om den anställde hade dykt upp i tid så undrar jag hur han skulle tvätta två bilar på samma bokade tid. Ja ja…
Under tiden jag väntade på att någon anställd skulle dyka upp ringde jag kundtjänst flertalet gånger, utan att någon svarade. Kundtjänsten hade öppet enligt deras egna öppettider.
Hur blev biltvätten kanske ni undrar? Den försenade och stressade personen tvättade bilen riktigt illa, men jag som kund gjorde min plikt och betalade för tjänsten.
Slutligen när kundtjänst ringde till mig lovades jag kompensation och nu har det gått nästan en månad och ingen har återkopplat fast jag ha ringt och mejlat.
Hoppas ni andra får bättre service.
08:00
2022-09-13
Ingen aning
… – visa